2013. július 4., csütörtök

~ 3.fejezet./Los Angeles ->London,Új barátság/§




/Selena szemszöge/2013.06.06/

-       Demi! Ébredj! Nemsokára leszállunk- keltegettem Demit.
-       Oké . Na elég érdekes,hogy Los Angelesből átmegyek Londonba mivel a bulizás nem marad el Angelesben. – szomorú volt amiért el költöztünk a bulik paradicsomából.
-       Tudtad,hogy Miley Cyrus Taylor Swift és Brigit Mendler is velünk lesz egy házban? –kérdeztem. Az a nő írta akinek ki fizettük a ház előlegét.
-       Nem. De várom, hogy megismerjem őket. Sokat bulizunk majd együtt . –kacsintott .
-       Igen.  Hallottam ,hogy a One Direction is Londonban él.- nézett rám.
-       Engem aztán hidegen hagy az a sok barom. –rántottam meg a vállamat.
-       Pedig extra szuper helyesek .- kacsintgatott.
-       Baj van a szemeddel? –viccelődtem.
-       Egyébként nagy rajongója vagyok Brigitnek és Mileynek. Mondjuk szerintem Taylor is egész jól énekel.
-       Hát én Taylort bírom a legjobban. –nézett rám.
-       Alig várom már,   hogy leszálljunk  –néztem ki az ablakon.
Megkérjük kedves utasainkat  , hogy kapcsolják be biztonsági öveiket. A repülőgép pár percen belül leszáll . Üdvözöljük önöket Londonban.”
-       Ez az!- ordítottam.
-       Na menjünk. - s már indultunk is. Siettünk. Fogtunk egy taxit .Mikor oda értünk a házhoz a lélegzetünk is el állt. (A ház a 2. fejezetben benne van).
-       Oda nézz! Ott van Miley és Taylor.- szaladtunk a bőrönddel (?) is hozzájuk.
-       Sziasztok!- öleltük meg egymást.
-       Demi Lovato  vagyok. Ő pedig…  - mutatott rám.
-       Selena Gomez. –mutatkoztam be én is.
-       Tudjuk.- mondták egyszerre.
-       Ő Taylor Swift  – mutatott Miley Taylorra.
-       Ő pedig.Miley Cyrus - nézett a barátnőjére.
-       Azt mi is tudjuk. Ugye Dem? – kérdeztem Demire nézve.
-       Aha. – vigyorgott- Sokat fogunk ám bulizni!
-       Állunk elébe  -  vigyorgott Miley.
-       Brigit mikor fog jönni? Vagy már itt van? – érdeklődtem Taylortól mert Demi meg Miley úgy látom jól el vannak.
-       Brigit 14.én fog jönni. Segítsek kipakolni? – érdeklődött kedvesen.
-       Hát. Igen. Köszönöm- fogadtam el.
-       Először. Keresünk neked egy szobát. Várj kitalálom. Rózsaszín a kedvenc színed ugye?- érdeklődött. Igen és eltalálta.
-       Igen. –mosolyogtam rá.
-       Akkor valami ahhoz illő szobát kellesz keresnünk.6 szoba van még. Már tudom is melyik illene hozzád. Gyere – és húzott maga után. A lélegzetem is el állt a szoba láttán.
 
-       Ez egyébként vízágy. Nagyon jó én már kipróbáltam. Vagyis  én is keresgéltem a szobákat és megtaláltam ezt is. De nekem más van. Egy színben hozzám illő. Most hagylak kipakolni. Majd gyere le. – mosolygott. Kedves lány.Meg kerestem Demit . Miley főzött. Taylor telefonozott Demi pedig a medence szélénél ült. 
-       Te már választottál szobát Dem ? – ültem le mellé. 
-       Igen! Mutassam meg ? – már a szobájánál álltunk .
 



-       Ez mesés!- néztem körbe. Itt a legszebb a kilátás.Egyébként már ki pakoltál?- érdeklődtem.
-       Igen ki. Át kellene öltözni. 7 óra van. Biztos van itt valami jó klubb vagy bár vagy valami.
-       Igen biztos van – néztem rá.Eléggé szúrós szemmel.
-       Ha te nem akarsz jönni akkor nem. Gondold meg jól. Mondjuk ma elég fáradt vagyok.Talán inkább holnap kellene menni.-mondjuk miért ne mennék?
-       Oké. Már meg is győztél.Nem szeretnék sokat inni. Szóval le ne itass mint a múltkor-figyelmeztettem.
-       Oké. Oké. Mileyékat is megkérdezzük- érdeklődött.
-       Aha. Miért is ne? Egyébként Miley főzött nem megyünk le kajálni ? Vagy vegyél fel valami pizsamát vagy valamit én is fel veszek. –mondtam majd le mentem Taylorhoz.
-       Mi lenne ha ma csajos estét tartanánk ,hogy meg ismerjük egymást? – vetettem fel az ötletet Taynak.
-       Nekem oké. Mili! – ordított ki a konyhába.
-       Mondd drága Tay –orított vissza.
-       Ma csajos este. Pizsi parti. Van itthon rágcsa meg pia? Nem muszáj alkoholnak lennie –mondta kiabálva Taylor.
-       Nincs itthon semmi rágcsa csak egészséges cuccok. Mennyetek le a non stopba. Tay már tudja merre kell menni.- mondta Miley a kezét megtörölve.
-       Rendben. Jössz te is Selena?- vette fel felé a kabádját és sapkát meg szemüveget. Én is el készültem mert őgy döntöttem le megyek a boltba.Egész uton beszélgettünk és kiderült,hogy nagy rajongónk.Nagyon rendes csaj ez a Taylor .Meg is érkeztünk az éjjel nappali boltba. Tudom,hogy Demi oda van a csokikért. Deminek csokit kell venni.
-       Deminek csokoládét is vegyünk.
-       Nekem is –mosolygott. Az ajtó felett lévő kis csengőcske csengetett és két fiú lépett be rajta. Egy nagyobb haju és egy szemüveges.
-       Nézd Taylor.Nekem ők olyan ismerősek.- suttogtam. Mire oda nézett.
-       Nem tudom. Az a lényeg,hogy te popcornt vagy chipset szeretnél? – érdeklődött.
-       Popcornt. Te mit? –kérdeztem.
-       Én csípős chipset. Akkor alkoholt is vegyünk? Szerintem vegyünk valamit. Pezsgőt inkább nem? – kérdezte.
-       Igen szerintem a pezsgő jó lesz. Akkor majd én azt nézem. Mindjárt jövök.-mindjárt jövök. Oda álltam ahol a pezsgőket lehet venni. Egyszer csak le ütöttem a mögöttem lévő kólákból fel akartam venni fel is vettem de amikor le hajoltam le esett a szemüvegem és a sapkám is .Mikor fel néztem  zöld csodálatos szempárral találtam szemben magam.Gyorsan fel vettem a sapkámat és a szemüvegemet majd le vettem a polcról egy pezsgőt. Indultam volna.
-       Várj! Selena? – érdeklődött.
-       Sss. Sss már.Ne mert le fogok bukni.-suttogtam .
-       Oké. Mi járatban Londonban? –érdeklődött az idegen.-Mondjuk hallottam a tv-ben is,hogy itt vagytok Demivel. Meg Miley Cyrus és Taylor Swift is itt van.Elég érdekes.-mosolygott.
-       És te? Ismeretlen „Idegen”? Te ki vagy? Egyébként Demi én Miley Taylor és Brigit egy házban lakunk.Vagyis Brigit majd később jön.-mosolyogtam.
-       Idegen? Jobban szeretem a félisten elnevezést de nyugi nem haragszom.-hát ekkor segg*ejt még nem láttam.
-       Ki vagy te?- érdeklődtem.
-       Styles Harry Styles.-vigyorgott.Gondolhattam volna ,hogy valamelyik elpuserált IQ harcos lehet. Idegesítő egy gyerek.
-       Ja. Itt meg Bond James Bond. Gondolhattam volna,hogy valamelyik IQ harcossal találom szemben magamat. Na léptem. Heló. –intettem. Majd oda léptem Taylor mellé.
-       Na .Kivel beszéltél ott? – kérdezte a chipseket nézve.
-       Itt a pezsi. Áh csak Harry Stylessal-mondtam.
-       Hogy kivel? Mi ?- nézett egyből rám.
-       Miért olyan nagy szám ez a banda?- forgattam a szememet.
-       Hát én szeretem őket. De mindenkinek meg van a saját véleménye.-kacsintott.-Szerintem mindegyik egész helye és a hangjuk is jó. Csak Liammal találkoztam.Akkor is repülőn voltunk. Na de menjünk fizessük ki a cuccokat-mentünk is  a kasszához.
Mikor ki léptem az ajtón utoljára visszapillantottam Harryre a tekintetünk összetalálkozott ő csak elvigyorodott én pedig megforgattam a szememet .
Mikor haza értünk a vacsora várt minket. Miley és Demi a kanapén ültek és a híradót nézték.
„Friss híreink! Miley Cyrus és Taylor Swift után Selena Gomez és Demi Lovato is feltűnt London utcáin.Fotósok kapták el őket is.”



Amikor be mentünk kaját venni. Most esett le.Nem teljesen takartuk el magunkat.Nem is baj,hogy észrevettek most már tudják,hogy mi is itt vagyunk.



-       Akkor játszunk kérdezz feleleket.- mosolygott Miley. Ott ültünk a szoba (nappali) közepén és pörgettünk. Miley pörgetett. Rám fordult.
-       Szóval. Selena. Hány évesen csókolóztál először? – kérdezett.
-       13 évesen. – én pörgettem. Demire esett.
-       Demi. Te mikor csókolóztál először.-ha jobban bele gondolok még nem is tudom ilyenről még nem beszéltünk.
-       14 évesen.- vigyorgott. Ő pörgetett. Eközben a pezsgőnk is elfogyott.
-       Taylor. Szűz vagy még? Ha nem akkor hány évesen volt az első? – na igen ez az én legjobb barátnőm.
-       Nem vagyok. 17 évesen.- mosolygott. Még játszottunk pár kört ki derült,hogy Miley 12 évesen csókolózott először.Taylor pedig 14 évesen. Ki derült ,hogy Demi már 16 évesen nem volt szűz. Az is ,hogy Miley meg én 18 évesen vesztettük el.
-       Tudjátok ki az a One Direction? –kérdezte Dem.
-       Ajj már-nyöszörögtem.
-       Hát hogyne tudnánk? – kérdezte Tay és Mili.
-       Na. Nektek onnan ki tetszik? Én stoppolom a kis ír herceget Niallt.- vigyorgott.
-       Oké. Nekem Liam.Neked Miley? – érdeklődött.
-       Zayn Malik.- adott két szavas választ.
-       Már csak egy valaki. Selena-húzogatta a szemöldökét Miley.( Istenem, úgy viselkedünk mintha kamaszok lennénk kb olyan 14-15 évesek.)
-       Szerintem Sellyt hagyd ezzel.Nem szereti az 1D-t-világosította fel őket Demi.
-       Oké. Akkor ezt a témát hanyagoljuk. Holnap ki van benne egy partyban? Körülnéznénk Londonban- kérdezte Demi.- Azt már tudom,hogy Sel jön. Na és ti lányok? –nézett itt Milire és Taylorra.
-       100% ,hogy megyek! – mosolygott Miley.
-       Na és te Tay – nézett itt a szőkeségre.
-       Nekem is oké. Most megyek lefekszem. Jóéjt csajok.- mondta.
-       Szerintem én is meglógok. –s már indultam is fel.
-       Akkor már mennyünk aludni.- jó éjt mondtam mindenkinek majd mentem a fürdőmbe letusolni és bedőltem az ágyba.Sokat gondolkoztam. Főleg azokon az igéző zöld szempárokon. Miért nem bírom én őket?


2 megjegyzés: