2013. július 2., kedd

~2.fejezet/A replülőn. A ház./



2.fejezet /A repülőn.A ház./

                   /Taylor szemszöge/2013.06.02/

A repülőn ülünk. A gépünk  22:00 kor szállt fel.Ami azt jelenti,hogy holnapra érkezünk meg. Miley szerintem már be aludt.Mert ő máshova kapott jegyet.Most szálltunk fel. Azt nem értem,hogy bír ennyit aludni az én kis egó manóm. Irány London. Remélem lesz olyan végre aki el rabolja a szívem. Hiányzik az,hogy szerelmes legyek. Ekkor egy ismerős alak szólított meg. (Mellettem volt a helye mert az ülést oda kapta.
-       Szia.Ide kaptam a jegyemet.Le ülhetnék.- kérdezte egy ismerős és egyben kedves hang.Nem néztem rá.
-       Igen, persze.-mosolyogtam.Álcában voltam. Amikor ki nyitották az ablakot lefújta a szél a sapkámat .
-       Swift?Taylor Swift? – kérdezte a szemüveges fickó.
-       Vissza adnád a sapkámat?Igen Taylor.Csak légy szíves. Nem szeretném ha mások is fel ismernének.Amúgy ismerősnek tűnsz.- néztem rá.
-       Ha már én is tudom ki vagy.- le vette a szemüvegét.Azt hittem ott ájulok el.
-       Liam Payne?- suttogtam,hogy alig hallotta.
-       Személyesen.- kacsintott. Uram atyám. Ezt nem hiszem el.
-       Na és Taylor. Mi járatban Londonba? – kérdezte a szemöldökét húzogatva.
-       Szólíts Nicolenak .Tudod az álca miatt.- mosolyogtam.-És Londonba költözök a legjobb barátnőmmel Alizzal.- folytattam.
-       Aliz?-érdeklődött.
-       Miley Cyrus.- suttogtam alig hallhatóan.
-       Ó! –kiáltott fel hangosan. Rengeteg szempár ránk szegeződött.
-       Na és te  James mi járatban vagy Londonba?- érdeklődtem. Találnom kellett egy jó nevet.
-       James? – nevetett fel.
-       Miért nem úgy hívnak?Az előbb még azt mondtad.- néztem rá szúrós szemmel.
-       Ja igen. Hogy is felejthettem el a nevemet?-nevetett még mindig.
-       Ezek a  mai fiatalok.- nézett ránk egy bácsika.Ezen csak jót nevettünk.
-       Vissza térve a Londonos témára. Londonban lakom. El kellett utaznom pár napra.-mosolygott.Á de édes. A repülő út többi részében be aludtam. Arra keltem fel,hogy nekem a fejem Liam vállan. Liam feje pedig az én fejemen. Rajtunk volt az álca. Hál ’ Istennek. Sikerült fel ébresztenem Liamat.
-       Ó. Bocsánat.- néztem rá bocsánatkérően.
-       Nem baj. Szerintem fel keltem volna.-nézett a szemembe. Mogyoróbarna szemei megbabonáztak.Majd azt vettem észre,hogy az mp4-em a lábamnál van. Le néztem a lábamhoz. Fel akartam venni ahogyan Liam és és sikeresen összefejeltünk.
-       Bocsi- mondtuk egyszerre.
-       Nem baj –ez is egyszerre sikeredett. Mi csak mosolyogtunk.
Már hat óra volt. Egyszer csak   megszólalt egy női hang.
-       Megkérjük kedves utasainkat,hogy kössék be biztonsági öveiket.Üdvözöljük önöket Londonban!
-       Na megérkeztünk! Remélem majd összefutunk Londonban.Talán majd egy koncereten.- mosolyogtam rá. Kedvesen visszamosolygott amitől lányok milliói olvadnak el , köztük én is.
-       Én is remélem.- majd el indult. Úr Isten.
Meg kell keresnem Mileyt.El kell mesélnem neki.Észre vettem,hogy egy kalapos lány aki biztos ,hogy Miley mivel még mindig ült a az ülésen.Gondolom még aludt.A mellette lévő bácsit meg kérdeztem,hogy miért nem keltette fel.Erre ő csak azt válaszolta ,hogy: Azt mondta nekem az a kislány,hogy anyu még öt perc. Hiába keltegettem nem kelt fel. Ezen csak jót nevettem.Mileykám. Oda ültem mellé és keltegettem.Oké. Ha ez nem sikerült akkor van egy jobb módszerem.
-       Úristen Miley. El lopták az összes tükröt a házból.- ordítottam bele a fülébe.
-       Hogy mi ? Ki volt ? Hol vannak a tükrök.- Jézus Mária Szent Antal. –Drága. Londonban vagyunk és nem loptak el semmilyen tükröt. Nem keltél fel.- néztem rá szúrós szemmel.
-       Bocsi.Csak volt egy fura álmom. Mindegy mennyünk. Mi újság van csajszi úgy mosolyogsz mintha szerelmes lennél – röhögött fel.Tekintetem sújtó volt.
-       Nem szóltam! Van mint mesélned azt hiszem. Ideje mennünk.Már senki sincs a gépen.- ugrott fel mint akit ágyúból lőttek volna ki.
-       Indulás!- szaladtam én is.
London eszméletlen.Már a repülőtere is. Meg kerestük a bőröndjeinket s már fogtunk is egy taxit. Meg le diktáltuk a címet : St. Mary's utca.Hihetetlenül gyönyörű házzal találtuk szemben magunkat.





-       Hűha!- ámuldoztunk.Ki fizettük a taxit és ki szedtük a böröndjeinket . Észrevettük ,hogy egy 30 év körüli nő jön ki a házból.
-       Jó napot! Taylor és Miley.Én az vagyok akivel telefonon beszéltek.- fogott kezet.
-       Kérem,hogy tegezzen minket. –mosolygott rá Miley.
-       Rendben.Nos, akkor gyertek be.1 hónap múlva jövök a havi pénzért. Mint tudják az előleg már ki van fizetve.Tudjátok elnézést. – küldött felénk egy kedves mosolyt.
-       Körbe vezesselek benneteket vagy boldogultok magatok is? – kérdezte.
-       Köszönjük, boldogulunk- néztem rá.Már el is indult mi pedig csak néztünk utána.
-       Na nézzük meg a házat!- szaladt befelé Miley.Mindketten választottunk magunknak szobát. Az én szobám:


Miley szobája:


Azt mondta,hogy azért választotta ezt a szobát mert van benne tükör. Ezen jót nevettem.

A két szobán kívül a házban van még 6 szoba.Egy nappali, egy konyha, 3 fürdőszoba, zeneszoba,terasz ,minden szobához gardrób és  egy élés kamra.A hűtőnk tele volt. Le huppantunk a kanapéra és be kapcsoltuk a tv-t.A tv-be a hiradót néztük és rólunk volt benne szó. 
„Friss híreink! A két híres popsztárt Miley Cyrust és Taylor Swiftet ma fotósaink kapták el . A sztárok Londonban  vannak. Terjeng a pletyka miszerint a két énekes/színésznőnek sok koncertjük lesz ebben az évben itt Londonban. Turnéjuk során az szinte egész világ megismerhette  őket . Sajnos Londonban még nem jártak de képesek lesznek egész Londont is meghódítani.”
Kép róluk:


-       Egész Londont! –vigyorgott ego manó. 
-       Hé. Miley itt vagy. Tudják,hogy Londonban vagyunk. Csak meglepetésnek akartuk volna. Ajj Istenem.- néztem szomorúan. 
-       Nem baj. Remélem sok rajongóval találkozunk majd. – vigyorgogott. 
-       Amúgy.Mi is volt a repülőgépen amíg szunyáltam ? – érdeklődött. 
-       Hát.Találkoztam Liam Payneval!- sikítoztam mint egy őrült megszállott rajongó. 
-       Oké.Oké. Nyugodj meg drága. Hozzak jeget? –humorizált.Nagyon vicces.Hahaha. 
-       Nem köszi.Inkább most le feküdnék . Hosszú volt a nap.- nyújtózkodtam. 
Be  mentem a szobámba mindent ki pakoltam a bőröndből  majd el mentem fürdeni.  Meg fürödtem majd befeküdtem az ágyamba. Elnyomott az álom.


 

2 megjegyzés: