2013. július 2., kedd

~1.Díj.§


Köszönöm a díjat:  Melindának 


Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj a 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 blognak!
 
 
11 dolog magamról:
1- Szeretek olvasni.
2-Keresem a telefonomat miközben a kezemben van.
3- Van 2 nővérem.
4- Imádom a Vámpírnaplókat.
5- Directioner vagyok. ( szerintem a blogomból már kiderült)
6.- Példaképem Miley Cyrus
7.- Nem szeretem a zöldségeket (szerintem ezzel sokan vagytok)
8.-Szeretem a telet.
9.- Kedvenc színem:fekete-lila.
10.- Van két kutyám.. Jenni  és Molli
11.- Gyerekkoromban mindig fagyis vagy tanár akartam lenni.

Válasz a kérdésekre:
1. Mi a kedvenc dalod?-Miley Cyrus Party In The Usa - One Direction Little Things 
 2. Milyen nyelveket szeretnél (még) tanulni?- Francia, Spanyol, Portugál
3. Van Twittered?- Van 
 4. Szereted T.Mills-t?- Annyira nem.
 5. Mikor látogatsz el a blogodba? Minden nap, vagy csak mikor felteszed a részt?
Minden nap.
 6. Szoknya vagy nadrág? Nadrág
 7. kedvenc ételed?-Nincs
8. Kedvenc hónapod?- December
  9. Van olyan kiegészítőd, vagy ruhadarabod, ami nélkül, nem tudnál élni?- a kedvenc fülbevalóm.
 10. Mit vinnél magaddal egy lakatlan szigetre?
Generátort ,hogy legyen áram. Telefont meg telefon töltőt.(Mobilnetet xD)
 11. Kedvenc sorozat? Vámpírnaplók (TVD), Így jártam anyátokkal, Barátok közt
 
11 kérdés .
1.Szeretsz olvasni?
2. Mi a horoszkópod?
3.Ki a kedvenced a One Directionból? 
4. Ki a példaképed?
5. Van facebookod?
6.Kit szeretsz a világon mindennél jobban?
7.Van tweetered? 
8.Kedvenc ételed?
9.Tetkó vagy piercing?
10.Gumicukor kert vagy csokiszökőkút?
11.Ki nyitnád azt a borítékod amiben a halálod időpontja van?
 
Akiknek küldöm:

2 megjegyzés: